1-3 dages levering Fragt fra kun 29 kr. Kundeservice 93 888 930
My Cart
0.00 DKK
My Cart
0.00 DKK
Retur og reklamation

Retur og Reklamation

Du kan efter modtagelsen returnere varen til os indenfor 14 dage, hvis du ønsker du at ombytte den eller få pengene tilbage. Det er forudsat at varen returneres i væsentlig samme stand og mængde. Læs mere om fortrydelse og øvrige betingelser her.

Når du har sendt en vare tilbage til os, om det så er fortrydelse eller reklamation vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Du er velkommen til at kontakte kundeservice på e-mail info@kornpuder.dk eller på telefon +45 93 888 930 (Tlf. er åben mellem 12.00 – 15.00).

 

Returnering

Hvis du ønsker at sende en vare tilbage til os, skal det ske uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal selv afholde udgifterne i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du også selv ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Det betyder at du bærer ansvaret og risikoen for at varen kommer forsvarligt tilbage til os. Du skal huske at vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen sammen med din returvare.

Du kan returnere dine varer til:

Northgroup ApS
Elbækvej 32
DK-8700 Horsens

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav

 

Reklamation

Kornpuder.dk yder 24 måneder reklamationsret på alle varer. Det betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet i op til 24 måneder efter købet. Det forudsætter dog at disse fejl og mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført skaden. Du skal reklamere indenfor rimelig tid, efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 1-2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Ved berettiget reklamationen, tilbyder vi kunden enten at få den mangelfulde vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen (afhængig af den konkrete situation).

Hvis du ønsker at reklamere over et produkt skal du indsende det til:

Northgroup ApS
Elbækvej 32
DK-8700 Horsens

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.